Az Iroda ++ ügyviteli szoftver számlázó program, könyvelő program, pénzügyi nyilvántartó program és CRM megoldás egyben, amellyel egyszerűen átláthatjuk webáruházunkat üzemeltető cégünk működési folyamatait, a naprakész adatokra támaszkodva könnyen és határozottan hozhatunk stratégiai döntéseket, valamint csökkenthetjük az elviselhetetlennek tűnő adminisztrációt.

Könnyen láthatjuk át vele a vállalkozásunk kereskedelmi és ügyviteli folyamatait. Használhatjuk részben vagy egészben a szoftver, függően attól mire van nekünk szükségünk, mik azok a feladatok, amelyeket nem szerveztünk ki. Így cégünk méretének változásával a modulok számát is igény szerint változtathatjuk. A felvitt adatok a rendszer összes moduljában azonnal megjelennek, így tökéletesen átlátható, informatív és naprakész információkat biztosít.

A felület egyszerű, logikus felépítésének, valamint a “kedvenc menü” funkciónak köszönhetően a rendszer könnyen és gyorsan integrálhatjuk a magunk elképzelése szerint.

Az információk biztonságát a többszintű jogosultságokkal biztosíthatjuk, miközben a rendszer naplózza a felhasználók tevékenységeit, az adatok védelméről pedig az előre beállítható időintervallumonként figyelmeztető Archiváló modul felel.

Nem kell azonnal fejest ugranunk és költségbe vernünk magunkat, az Iroda ++ szoftver elérhető úgynevezett bérleti konstrukcióval is. A licenc bérlettel tervezhető havi költség mellett használható az Iroda++ ügyviteli szoftver, és ha időszerűvé válik, átválthatunk az örökös licenc konstrukcióra.

Az Iroda++ egy kifejezetten a hazai kis- és középvállalkozások igényeire, szokásai és működési folyamatai szerint, 25 év tapasztalatával fejlesztett integrált ügyviteli rendszer. Jogszabálykövető tulajdonsága miatt nem kell aggódnunk a gyorsan változó jogszabályi előírások miatt sem.

Az elérhető modulok: Kereskedelmi, pénzügyi, tárgyi eszközt kezelő, kontrolling, főkönyvi, CRM, azaz partnerkezelő modul. Továbbá elérhető egy dokumentumkezelő modul és egy webáruház modul. Az Iroda ++ webáruház interface modulja minimalizálja a webes értékesítéssel járó ügyviteli adminisztrációt. Standard megoldás, annak minden előnyével: gyorsan és alacsony költséggel üzembe helyezhető, könnyen megtanulható és karbantartható. Kialakítása révén kis módosításokkal speciális egyedi igényeket is ki tud elégíteni. A kapcsolómodul arra is alkalmas, hogy az Iroda++ rendszer egy már működő webáruházzal kommunikáljon.

A webáruház interface modul minimalizálja a webes értékesítéssel járó ügyviteli adminisztrációt. Standard megoldás, annak minden előnyével a webáruházunk számára: gyorsan és alacsony költséggel üzembe helyezhetjük, könnyen megtanulhatjuk és karbantarthatjuk. Kialakítása révén kis módosításokkal speciális egyedi igényeket is ki tud elégíteni a számunkra.

 

További információ: http://www.revolution.hu/

Kép: Photo by Samuel Zeller on Unsplash