Kifizettem, hol van a csomagom?

Kifizettem, hol van a csomagom?

A folyamatokábrázolására nem véletlenül van szükségünk, ahhoz, hogy jó e-kereskedők legyünk bele kell látnunk a vásárlóink agyába, ezt a legjobban úgy tudjuk tenni, ha figyeljük a vásárlóink viselkedési folyamatát. 

– A kereskedelem ma már nem csak arról szól, hogy a vásárló megnyomja a “vásárlás gombot”, hanem a webáruházak végig is akarják kísérni a vásárlás teljes folyamatát. Onnantól kezdve, hogy a vásárlónak megtetszik egy termék, egészen odáig, hogy átveszi a megvásárolt csomagot – nyilatkozta Mark Lenhard, a Magento Commerce stratégiáért és növekedését felelős alelnöke.

A DHL lnemzetközi logisztikai cég, és a Magento, a felhő alapú digitális kereskedelmi megoldások világvezető szolgáltatója együttműködést kötött pont azért, hogy segítsék az e-kereskedőket abban, hogy még magasabb színvonalú vásárlási élményt nyújtsanak, és növeljék forgalmukat azáltal, hogy gyors és kényelmes szállítást biztosítsanak partnereiknek.

 – A Magento az online kereskedőket köti össze a vásárlókkal, a DHL pedig a vásárlókat a csomagjaikkal, így zárul a kör – mondta el Bándli Zoltán, a DHL Express magyarországi ügyvezető igazgatója  – a Magento partnerei ezentúl a világ legtávolabbi pontján lévő vásárlóikhoz is eljuttathatják termékeiket a DHL nemzetközi szolgáltatásaival, akár egy nap alatt.

 

 

About The Author

Csatlakozz

Partnereink